VÄLDIGT olika diagnoser

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare hallon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 725
H

hallon

Vet inte om jag ska skratta eller gråta!? :(:) :confused:

Fick för en månad sedan diagnosen fång, av distriktsveterinären, på mitt sjuåriga sto.
Hon har stått sedan dess, men varit "konstigt" halt än här än där.

Min hovslagare ifrågasatte diagnosen.

Så idag åkte jag till klinik. Diffusa problem, trampade inte under sig, tog inte för sig. Oklar reaktion på böjprov. Blodprov visade inget.

Men till sist; bäckenet snett! Låsning i ländryggen. Så mitt älskade sto fick kiropraktik och ska tillbaka om 3 veckor.

Tala om olika diagnoser!!!! Undrar vilket som är att föredra?

Sv: VÄLDIGT olika diagnoser

Kan den inte ha haft ett lindrigt fånganfall för en månad sedan? Låsningar kan dom ju oxå ha om man har otur

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 835
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 731
Senast: Karminnie
·
Hästvård Hej Känner att jag behöver tips och funderingar på hur jag ska gå vidare med min 5 åriga valack. Historik: Började slutet av...
2
Svar
27
· Visningar
4 208
Senast: Speedway
·
Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 367
Senast: Rebeckafalk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka