Valack som hingstar sig för människa

Sv: Valack som hingstar sig för människa

Jodå hanhundar kan vilja para sig med människor och dessutom finns det en läggning på kvinnor som vill ha samlag med hanhundar, sjukt beteende, man får väl trösta sig med att hanhunden går igång sexuellt pga kvinnan, inget annat tvång på något sätt :crazy:
 
Sv: Valack som hingstar sig för människa

När jag ska tvätta min hingst snopp så har jag märkt att han njuter av det väldigt mycket. om Jag tar tag i snoppen och drar av med servetter osv :P, en gång stog det ett brunstigt sto i samma stall vilket inte blev så lyckat då han lyckades att spruta ^^. Men sånt där är så individuellt, vissa gillar inte ens att bli tvättade osv. Klart hästar kan bli kåta som oss människor :)
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 498
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
1 769
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 096
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
2 072
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp