Val av gym

Sv: Val av gym

Vad fick er att börja träna där ni tränar nu?
Minns knappt då jag tränat där i ca 5 år, men sambon började där och så hängde jag på! Tränat lite från och till (graviditet tex) och olika former av träningar.

Var tränar ni?
På Flex sportsclub, lite mindre gym men har allt jag behöver. Maskiner, fria vikter, löpband/cyklar/roddmaskiner, gruppträningar, solarium och massage. Öppettider som passar mig (tränar både dagtid och kvällar).


Vad tränar ni?

Upplägget denna termin är LesMills Body combat (gruppträning, kampsportinspirerat men utan motståndare) tre gånger i veckan och styrketräning 1-2 gånger i veckan.

Vad gäller PT så är det nog en bra ide om man inte tränat så mkt och behöver hjälp i början. Jag körde alltid med min sambo i början så aldrig provat på PT. Men gäller att hitta ngn som är duktig och som man trivs med!
 
Sv: Val av gym

Vad fick er att börja träna där ni tränar nu? Nära till hemmet och att min syster tränar där (så vi gör sällskap ibland). Priset.

Var tränar ni? Friskis & Svettis.

Vad tränar ni? Styrketräning om jag tränar själv, men går även på pass som t ex core, skivstång mm. Jag har inte tränat så länge så jag har inte hunnit testa så många olika pass, det finns ju massor! Yoga står näst på tur tror jag! :)
 
Sv: Val av gym

Jag tränar på det som är närmast jobbet. Förut var det Friskis nu är det sats.

Största fördelen med sats är att det alltid finns plats, på Friskis gick det inte att träna efter jobbet för det var så mycket folk.
Även om sats är dyrt så tycker jag att det är värt det och skönt att det ingick 6 pass med pt.
Däremot får jag 4000kr från jobbet till träning, annars tror jag att jag tyckt sats var för dyrt!
 
Sv: Val av gym

Det lutar åt att jag kommer att testa Fitness24seven pga pris och vilka pass de ska ha när de öppnar i stan + deras läge.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 961
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 049
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp