Vågar media hålla linjenen?

Haha min autocorrect tycker tydligen mer om stjärnor än om kärnor :D (måste väl ha stavat fel från början..)
Helt OT men såna stavfel gör jag lätt när jag är trött, trots att jag absolut egentligen kan stava till orden. Typ "right" istället för "write" fastän jag mycket väl vet skillnaden.

Brukar de? Sitter och tittar på SVT och de har just pratat om att både statsministern och Löfven kommer att befinna sig i "hemligt rum" under valvakorna. Däremot brukar de ju såklart dyka upp när resultatet är presenterat.

Fast jag skrev väl mest om före valvakorna, under valdagen. Tycker mig minnas att de även brukar synas under valvakorna, men jag kan ha fel. Känns inte så viktigt.

Fast jag skrev väl mest om före valvakorna, under valdagen. Tycker mig minnas att de även brukar synas under valvakorna, men jag kan ha fel. Känns inte så viktigt.

Ja det blev väl lite missvisande när jag bara svarade på det där om under valvalkorna!

Nä inte så viktigt alls, jag svarade mest på det eftersom det blev en grej av att JÅ skulle vara på "hemlig ort".

Liknande trådar

Fritid Jag är typen av person som väldigt gärna håller mina händer aktiva. På jobbet är det normalt sett jag som tar anteckningar, för att jag...
Svar
15
· Visningar
1 267
Senast: Pilot
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 982
Senast: lizzie
·
Ridning Jag är lite tveksam när det gäller årets sommarbete/vila för min häst. Normalt sett vilar hon ihop med de andra ridskolehästarna i tre...
2
Svar
36
· Visningar
3 309
Senast: Linda_A
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 947
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka