Vågar jag äta maten?

Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.

Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.
Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.

Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.
Har den varit fryst är det inga problem. Jag räknar 5-7 dagar i kylskåp. Fryst handlar det om månader.

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: NilHe
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
1 083
Senast: dobbis
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
471
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka