Vågar jag äta maten?

Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.
 
Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.
Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.
 
Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.
Har den varit fryst är det inga problem. Jag räknar 5-7 dagar i kylskåp. Fryst handlar det om månader.
 

Liknande trådar

Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
446
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 222
Senast: Inte_Ung
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: ufot
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp