Välkomna till världen årets föl

photo.php
Den 29:e maj klockan 10.15 så föddes en perfekt liten svart hingst med fyra helstrumpor och bläs. e. Flambeau u. Femme Filou ue. Homme d'honneur
 
Mitt shetlandssto Felicia var inte beräknad förrän ungefär 10 juli. Hon har inte varit så smällfet och juvret har inte blivit jättestort. Det var lite fastare igår men inte mer än så. Tänkte att jag skulle hinna göra ordning boxen iallafall, men imorse så fanns det ett litet föl i hagen. Ett vackert, svart litet hingstföl. :heart
Namn får vi klura på, det blir iallafall något fornnordiskt. Pappan heter Uron v.d. Römer.

DSC_1497_zpsws2kll6b.jpg
DSC_1497_zpsws2kll6b.jpg

DSC_1489_zpsx4wqavzs.jpg
 

Quarterhingst född 2016-06-25 E: Wimpys Gold Quixote, U: NQ Lady Boss, UE: Pablo Quixote
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 344
Senast: thoora
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
1 856
Senast: cili
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 562
Senast: Görel
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
51 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp