Vädertråd!

Fraggel_Tess

Trådstartare
För längesen hade vi en vädertråd. Den har jag saknat emellanåt så jag tänkte detta är ett försök till en ny :) Kan meddela att här utanför Nässjö öser regnet till och från idag. Någon som har sol idag?
 
Sv: Vädertråd!

Lidköping har uppehåll och det blåser på rätt bra. Solen tittar fram titt som tätt mellan molnen. 17 grader varmt.
 
Sv: Vädertråd!

Just nu skiner solen i Staffanstorp. I övrigt har dagen dock varit mestadels grå och regnig. Hoppas på en finare kväll :)
 
Sv: Vädertråd!

Varierande väder , minst sagt!!!

Mestadels sol och varmt, däremellan duggregn.

Framåt kvällen nu kom dock ÅRETS åskväder, med kraftiga skurar:crazy:

Verkar nu röra sig söderut....
 
Sv: Vädertråd!

I Staffanstorp var det strålande sol på förmiddagen. I Malmö var det finfint fram till 17.30-tiden när det mulnade och kom riktigt åskväder. Examensfirandet fick helt enkelt fortsätta inomhus.

Nu är jag tillbaka i Staffanstorp och här är det växlande molnighet och sådär härligt efter-regn-klar luft.
 
Sv: Vädertråd!

Åskade rejält här för en stund sen, drog ur modemet och hotspotar paddan via telefonen nu, tidigare har solen varit framme mer eller mindre hela dagn

/b
 
Sv: Vädertråd!

Strålande sol under kvällen, utlovas dock regn under natten, så tvätten får stanna inne!
 
Sv: Vädertråd!

Här startade ett skyfall för 5 min sedan,tidigare på dagen har vi haft toppenväder med sol.
 
Sv: Vädertråd!

kl

I går började dagen med ÖSregn, men sedan blev det soligt och fint!

I dag har det varit soligt och fint och så avslutades dagen med ÖSregn. Nu i kväll har det varit nästan lite soligt då och då, men väldigt ljust tycker jag. Det har åskat också en sväng här.

Jag bor utanför Höör/Eslöv. :)

Tillägg: som den hästägare jag är så tänkte jag efter fler dagars värme att regn faktiskt är BRA! :)
 
Sv: Vädertråd!

Kl

Vi bor centralt i Halmstad och dagen var alldeles lagom varm, solig med en lätt bris då och då. Nu på kvällen regnade det något så ofantligt och från ingenstans small åskan. Fick stänga flera fönster då vi började få pölar i fönsterkarmen som plaskade ner på golvet ;)
 
Sv: Vädertråd!

KL

Har i Palm Coast, Florida ar det just nu (7:30 pa kvallen) 27*C med 70% luftfuktighet. Solen skiner nastan hela dagarna med ett kortare avbrott for askvader sa har pa sommaren. Insekterna ater upp mig och det ar VARMT.:meh:
 

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 720
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
748
Senast: Angel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 139
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp