Vadå söt?

Nitronom

Trådstartare
Måste bara visa upp syrrans lilla nyinköpta kattunge, Mr Tuvok. :D
Erkänn att han är bedårande? :love: :love: :love:

3091vzr.jpg

2gxl0fb.jpg

4dpmryu.jpg

3y6sr38.jpg

Sv: Vadå söt?

Jag vet! :D
ena sekunden ligger han och sover, sen plötsligt håller han på och attackerar ens fötter eller sitter och tittat på marsvinen, innan han somnar om igen. ^^

jisses.. jag hade blivit livrädd om jag vaknat med en sån där bredvid mig :D
tur att man har olika smak =)

Det ser ut som en vanlig sphynx, Don har öronen högt placerade. Den är dock väldigt naken, och väldigt söt!

Jag ska inte ljuga...
men han va inte speciellt fin :crazy: Men som sagt, tur att smaken är som baken (delad och full med skit :p)

Supersöt!! :love: :love:
Har tyvärr inte haft möjlighet att ta på eller hålla i en Sphynx, men det sägs att dom är varma?

Finns inga fula katter.

En sphynx känns som en varm, småfjunig persika :love:

Don Sphynxen (stickyvarianten) är inte lika behaglig, efteresom den är helt hårlös. Händerna klibbar fast på den...

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
793
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Rugge
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
20
· Visningar
1 006
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama