Vadå söt?

Sv: Vadå söt?

Hur känns det att "klappa" en sådan katt? *nyfiken* Är det som vanlig hud eller kanske lite "stubbigt" som efter en rakning?:p

Jag brukar inte tycka om hårlösa katter men den var ju söt!

hmm, mjaa, beror ju på vad man tycker. :P Men jo, han var rätt gullig, även om jag för min del också förefrar katter med päls. :)

Wow! Jag måste erkänna att jag blev livrädd! :D
Gullig, men jag skulle inte göra valet att köpa wen katt utan päls.

Det syns rätt bra på en av dom mittersta bilderna....

Det tråkiga med krokiga svansar är det är oftast är ärftligt :(
Synd för avelsvärdet går då i princip helt förlorat, förutom utställningsbiten, om katten inte är kastrerad förståss...

Men det är inget som hindrar att det blir en supergosig knäkatt ;) :bump:

Det syns rätt bra på en av dom mittersta bilderna....

Det tråkiga med krokiga svansar är det är oftast är ärftligt :(
Synd för avelsvärdet går då i princip helt förlorat, förutom utställningsbiten, om katten inte är kastrerad förståss...

Men det är inget som hindrar att det blir en supergosig knäkatt ;) :bump:

Jo, exakt. =/ Men men, tkr iaf att kattutställningar verkar vara så deprimerande.. :O ;)

Och jo, han är ju trevligt sällskap. ^^

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
793
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Rugge
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
20
· Visningar
1 006
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama