Vad vill ni mod. att man ska skriva...

Lillagoajag

Trådstartare
... i rutan man får upp när man trianglar?

Jag vet aldrig riktigt vad jag ska skriva, om det inte är något så "enkelt" att tråden ska flyttas. Så, vad vill ni att vi ska skriva där? Kort? En halv uppsats?

Tack! :)

Sv: Vad vill ni mod. att man ska skriva...

Jag behöver ingen uppsats, det räcker med "blogglänk", "reklam", "annons" eller liknande.

För mig räcker det oftast också med något väldigt kort. Är det något mindre solklart är det inte dumt med en längre förklaring, tex om det är något man anser otrevligt, påhopp eller liknande (fast med längre menar jag ändå inte jättelångt, bara mer än några ord).

Om man anser att tråden ska flyttas till ett annat forum uppskattar jag även att få reda på vilket forum som vore mer lämpligt, inte bara att det är "fel forum".

För mig räcker det oftast också med något väldigt kort. Är det något mindre solklart är det inte dumt med en längre förklaring, tex om det är något man anser otrevligt, påhopp eller liknande (fast med längre menar jag ändå inte jättelångt, bara mer än några ord).

Om man anser att tråden ska flyttas till ett annat forum uppskattar jag även att få reda på vilket forum som vore mer lämpligt, inte bara att det är "fel forum".

Instämmer. :bow:

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 164
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 917
Senast: Raderad medlem 149639
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 340
Senast: starcraft
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka