Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte något speciellt hobby eller något sånt? När kompisen var i USA så köpte hon grejer till min scrapbooking, dvs hon fick pengar av mig och köpte med sig hem.Vi ska vara hundvakt ett tag, när hundens matte och husse åker over there. "Säg bara till om du vill ha något från USA!" Vill jag det? Det kanske finns massa roliga grejer just därifrån, men jag kan liksom inte komma på något. Så hjälp mig! Vad skulle ni vilja ha?
Du har inte något speciellt hobby eller något sånt? När kompisen var i USA så köpte hon grejer till min scrapbooking, dvs hon fick pengar av mig och köpte med sig hem.
Föra ut är nog inget problem, problemen blir i sådana fall när de kommer till Sverige, men fröer borde vara okej men kolla med Tullverket!Nja, hästarna förstås, men de hobbys jag har annars är det nog inget som är bättre/annorlunda/billigare där. Fast min mamma fyller snart jämt, och hon är jätteträdgårdsintresserad! Får man föra ut frön och sånt?
Jag har fört in en del fröer. När jag kollade upp (men OBS minst tio år sedan) så var det bara lucern och andra fröer av värde för jordbruket som man inte fick ta in. Problemet är väl att det inte är säsong (lite beroende på var kanske). Annars är det bra eftersom delar av USA har liknande klimat som vi.Nja, hästarna förstås, men de hobbys jag har annars är det nog inget som är bättre/annorlunda/billigare där. Fast min mamma fyller snart jämt, och hon är jätteträdgårdsintresserad! Får man föra ut frön och sånt?
Detta är min standardbeställning när någon åker till USA..
(frukostflingor..)
Bisquick pancake mix och Vermont Maple syrup. Crest tandkräm
Jag vet att det finns men den speciella sorten från Vermont (en blond variant) finns inte här och jag har bara hittat den i NY området utanför Vermont.Lönnsirap finns ju här också, och kostar ungefär lika mycket som i USA och Kanada.
Jag vet att det finns men den speciella sorten från Vermont (en blond variant) finns inte här och jag har bara hittat den i NY området utanför Vermont.