Vad vet ni om..

Emuliiaa

Trådstartare
ville också veta lite mer om min hästs stam..
så vad vet ni om dessa?
Äger en travare som heter Manhattan Jim, född 1999.

e: Speedy Tomali (us)
ee: Speedy Somolli (us)

u: Revelation
ue: Snack Bar

Gärna bilder :)

Sv: Vad vet ni om..

tack, men det visste jag redan ;)
ville mer veta om nån hade nån aning om deras temperament, bilder, eller vad som helst förutomdet som går att läsa sig till på trav hemsidan. :)

Exakt födelsedatum är: 1999-03-31 och grabben har sprungit in 67 700 kr.

mer om hans härstamning kan du hitta under på den här länken:
http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&trotter=Manhattan+Jim

Hoppas det var något i den stilen du ville ha info om...?

Tänkte just tipsa om blodbanken, och att man kan söka på STC s hemsida på hästnamnet och datumet, så får man upp hela stamtavlan och prispengar osv..rubbet, men sen såg ja att du ville veta andra grejor, som står i böckerna man kan låna på bibblan, Travets årsbok o så!

finns nåt bildbibliotek med bilder på speedy hästarna o en massa andra travare. kommer inte håg adresse nu

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 754
Senast: Reville
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Bison
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 809
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30