vad tycker ni om min nya sida ?!

L

lotta_k87

jag är rätt så nybörjare på det här med hemsidor. hade tidigare en på spray, men jag tyckte den såg så oproffsig ut. vad tycks om denna ? tips på ändringar ?
:p
 
Det finns en bild ovanför menyn (Navigator) som ej fungerar men det kanske du vet?
Jag undrade lite varför det stod 20 litet under bilden men såg sen att det var en räknare över antalet besök. Ofta är räknarna inte så diskreta...
Gästboken fungerade ej.
Kan ju passa på att berätta att jag är uppvuxen i haparanda men inte har bott där sen -91. Kul att du bor där! Vilket stall står din häst i? (Jag kanske känner till det). Jag red också på HR och minns tiden innan ridhuset byggdes.
Ha det gott!
 
oj då. jag trodde att allt syntes. jag ser gästboken iallafall. nåja. får väl se om man kan fixa det.
min häst står på stallbacken. du vet säkert var det är.
rider lektion på HR en gång i veckan.
aja. ha det bra du med :)
 
Gästboken fungerar för mig, men eftersom texten är vit och bakgrunden flerfärgad så ser man knappt var det står...
 
ett tips är att ha flera bildsidor, för det finns dom som fortfarande surfar på modem!
 
Nej, jag vet inte var Stallbacken är :confused: Nära ridskolan? När jag skulle kolla gästboken kom det upp att sidan ej kunde visas. Kanske fixat nu...
Ha det bra med din häst!
 
okej :). men hur menar du då? fler sidor än sju får går inte på freewebs vad jag vet. :confused:
 
Bilderna på bildsidan är krympta på websidan, men de uppladdade bilderna är lika stora för det.

Jag föreslår att du krymper bilderna till den storlek du vill ha dem i ett bildediteringsprogram. Det blir både snyggare och snabbare att visa.
 
Texten på "Fakta" är väldigt liten och ihoptryckt, jag gav upp efter tre rader (sitter med upplösning 1024*760)

Bakgrunden på gästboken är, ursäkta, hemsk... går inte att läsa vad som står där, då du har ljus bakgrund och vit text på inläggen...

i övrigt tycker jag den var helt ok.
 
Faktasidan gav jag upp att försöka läsa. För liten text, inte stycken alls, jag tappade bort mig efter 3 rader, och fick ont i ögonen av att försöka se de små, små bokstäverna.

Gästboken kunde jag inte ens läsa i...... vit text på brokig bakgrund är inte snyggt, eller praktiskt.....

Annars var det en fin sida.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
934
Senast: bobbbo
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
845
Senast: Ajda
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 350
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp