T
Thornbird
Jag blev lite inspirerad av real_cowgirls tråd, så nu startar jag en egen Nu är min häst dessutom skadad, och kommer troligen inte kunna ridas på några månader... Så det skulle vara kul om ni kunde säga vad ni tycker om honom!
Mig behöver ni inte kommentera, jag vet att min sits stundvis är en katastrof
Lite info om hästen:
Varmblodig travare, valack, 17 år
Blev inriden som 8-åring, startade i trav innan dess. Jag köpte honom när han var 10 år, och började träna western med honom för ca 2-3 år sedan. Han har alltid haft enorma problem med vänstergaloppen, men i våras inträffade ett smärre mirakel och helt plötsligt kunde vi tävla i reining Det tog mig 6,5 år att lära honom vänster galopp hyfsat... Men i år har vi tävlat reining och western riding två gånger!
Min kompis var fotograf, därav saknas delar av hästens ben på vissa bilder
fler bilder i nästa inlägg...
Mig behöver ni inte kommentera, jag vet att min sits stundvis är en katastrof
Lite info om hästen:
Varmblodig travare, valack, 17 år
Blev inriden som 8-åring, startade i trav innan dess. Jag köpte honom när han var 10 år, och började träna western med honom för ca 2-3 år sedan. Han har alltid haft enorma problem med vänstergaloppen, men i våras inträffade ett smärre mirakel och helt plötsligt kunde vi tävla i reining Det tog mig 6,5 år att lära honom vänster galopp hyfsat... Men i år har vi tävlat reining och western riding två gånger!
Min kompis var fotograf, därav saknas delar av hästens ben på vissa bilder
fler bilder i nästa inlägg...