F
Flizan
Sv: Vad tycker ni om det här?
Jag vill tejpa mina mungipor när jag ska städa hemma imorgon. Går kanske lättare då!
Jag vill tejpa mina mungipor när jag ska städa hemma imorgon. Går kanske lättare då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag visste det, men eftersom inte en dressyrhäst behöver det för den sakens skull, så fick jag dra till med något annat. Jag tycker inte heller att man ska ha "tungband" till en dressyrhäst för att tungan ska hållas inne. Om inte jag har fattat det hela fel så beror ett sådant problem på en spänning av något slag, alltså det borde lösas på något annat sätt och det borde det göras inom travsporten också.Det skulle jag tycka var ganska roligt.
Skämt åsido, travhästar har inte tungband för att de inte ska kunna räcka ut tungan, de har tungband för att luftvägarna skall hållas fria.
Jag drar till med tungband, uppkäk och stag på sidan så de inte kan böja sig. Finns det mer menar du?Vilka är dom "massa grejerna" som du tycker det är konstigt att man får ha inom travsporten?
Är inte det ett "fel", dvs diskvalificerande att ha tungan ute på en dressyrhäst (vid tävling naturligtvis)? Från det ena till det andra.
Jag drar till med tungband, uppkäk och stag på sidan så de inte kan böja sig. Finns det mer menar du?
Eller varför inte tejpade öron på sig själv? Det hade jag velat se. Jag vill också se tejpade mungipor på Åke-tråk.
Ni måste väl ändå hålla med om att det ser lite knasigt ut att tejpa ihop sin hästs öron?
Jag drar till med tungband, uppkäk och stag på sidan så de inte kan böja sig. Finns det mer menar du?
Nästejp på fälttävlans hästar, som fö är förbjuden att tävla med inom svensk travsport.
Det var väl Tejp det skulle handla om...?
Åke är från norrland och en mycket tyst man som ofta går och muttar för sejsjälv,och detta med tejpade öron har han sett från en gammal travtränare gjorde så på sina hästar i norr.
Rammstein är helt korrekt i sin historieupplysning!
Den här vädjande pållen stod bl a på den gamle norrlänningens tränarlista!
Førresten så MÅSTE ju alla tipstidnignar och liknande ta upp æven det faktum nu att Torvald går med FAST BOMULL! Hur ska dom nu resonera kring det hær???