Lobelia
Trådstartare
Detta är bilder från en av de första lektionerna för min nya tränare, jag tyckte hon var lite elak då hon menade på att jag är ett hopplöst fall . Inte ser det väl så illa ut?
I början vill inte min häst gå framåt istadig som en åsna är f-nskapet och ser ut som en sådan gör hon också - Istadig
På nästa bild går hon framåt men jag håller visst på att halka av - Skritt
Sedan blir jag tillsagd att räta upp mig, ja att luta mig lite mer bakåt och höja handen en aning, och jisses vad det gick fort. - Full fart
Hästen lyckades visst med lite töltinslag - Tölt
Men roligt var det - Mer tölt
Vi tog några bilder i slutet av lektionen också, min ridlärare såg faktiskt inte lika förtvivlad ut då, men jag fick inte med mig det minneskortet hem, om ni vill kan jag lägga ut lite därifrån också senare.
I början vill inte min häst gå framåt istadig som en åsna är f-nskapet och ser ut som en sådan gör hon också - Istadig
På nästa bild går hon framåt men jag håller visst på att halka av - Skritt
Sedan blir jag tillsagd att räta upp mig, ja att luta mig lite mer bakåt och höja handen en aning, och jisses vad det gick fort. - Full fart
Hästen lyckades visst med lite töltinslag - Tölt
Men roligt var det - Mer tölt
Vi tog några bilder i slutet av lektionen också, min ridlärare såg faktiskt inte lika förtvivlad ut då, men jag fick inte med mig det minneskortet hem, om ni vill kan jag lägga ut lite därifrån också senare.