Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ja de finns på Ridsport.

H*glunds hade dem i montern på GHS
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

*knapplån*

Någon som vet hur mycket en JW hjälm kostar?
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Var dom där!:eek: Det missade jag nog totalt...:o :( Och jag som var där alla dagar!:rofl: Typiskt mig...:o
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ca 2.500kr tror jag, priset varierar beroende vilken affär man är i, men ca priset är väl typ så!:p Men dom är mycket billigare på engelska sidor...:)
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ahh..kanske ska satsa på att köpa en sån på Falsterbo, har ju hört att dom ska vara underbara (och snygga är dom dessutom).
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Fast modellen CO JW har slutat tillverkas, och så kommer det en ny modell som heter Wellington?? Fast den typ ser likadan ut?

Har ingen koll på det, du får söka runt lite, har inte brytt mig så mycket om det, eftersom jag ändå inte ska köpa en till sån hjälm...
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ah! Jag har ingen aning..en kompis till mig har JW hjälm men vet dock inte vilken modell.
Ska gooooooooogla :p
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

För några dagar sen var det någon som aktiverade en fyra år gammal tråd om vildkaniner, med inlägget "stackars kaniner" :D
 

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 237
Senast: mamman
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: Myrten
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 625
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund
  • Det bästa med ”din” ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp