Vad tycker era barn om att göra?

kisse

Trådstartare
Min mellankille fyller 8 på torsdag och då ska vi hitta på nåt kul! Han har redan önskat favoritmat till middag och bjudit hem lite nära släkt till kvällen, så det blir ju kul bara det, men vi ska alltså hitta på något extra speciellt på dagen. Vad gör ni med era barn då?

Vi bor nära stockholm, har funderat på Tom Tits, men där har vi varit med familjen och barnen har även varit där med skolan nyligen. Lekslottet var vi nyss till.

Museum? Vilka är kul för barn? Inte naturhistoriska bara, det är toppen, men vi har nyss varit där.

Annat? Vi har med småtjejerna som är 2 och 3 år, så det måste vara lite anpassat för dem också, dvs inte bio... ;)

Sv: Vad tycker era barn om att göra?

Tekniska museumet tyckte mina var rätt roligt, det är 8 och 5 år. Vasamuseumet tyckte 8 åringen var roligt, 5 åringen tokvägrade att ens åka dit.... :angel:

vår granne fyller 8 nästa vecka och de Ska åka till dublin zoo. Annars funkar kanske något stort härligt badhus? Något akvarium i närheten?

Badhus tänkte jag också på, finns det något äventyrsbad i närheten?

Senast ändrad:

Sydpoolen finns ju i Södertälje om barnen gillar bad.
Annars är det svårt att komma på något som passar alla åldrar.
Mina barn är 9 och 4, vi brukar åka till busfabriken, badhuset, bowla, vara i pulkabacken bla.

Kullekar och minilaiv i en stor park? Utklädning? Miniorientering?

Vad gillar han?
Han ni läst astrid lindgrens sagor? Junibacken?

Åka och klättra?(passar ioförsig inte små tjejerna) men tar inte heller så lång tid, och är han en klätterapa så gillar barn ofta det mycket!

Tekniska museet har någon annan skrivit och är gillade han tom tits så kan det nog vara en hitt!

Tack så mycket för tips! Det blev bowling o fika o vi hade superkul! Ska testa tekniska snart, verkar vara många som gillar det! :)

Vart finns fler äventyrsbad i stockholm? Mina killar tränar i sydpolen 4 dagar i veckan, så nåt annat vore skoj!

TACK igen! :)

Liknande trådar

Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 035
Senast: ekra
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 301
Senast: krambanan
·
Kropp & Själ Jag får sådan otrolig ångest av att vara ensam. Jag har nyss flyttat hem igen för att fullfölja mina studier efter några år utomlands...
Svar
3
· Visningar
2 500
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 247
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info