Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wordfeud har sina egna ytterst märkliga regler iblandSpelar wordefeud och spelet godkänner inte TASSAR?
Ja, de godkänner inte inte så normala ord som ströa, halma och höa....Wordfeud har sina egna ytterst märkliga regler ibland![]()
Klipper lilla gräsmattan och inser att jag faktiskt trivs väldigt bra med lägenhet![]()
Jag gjorde faktiskt det!Tänk på mig då med mina (observera plural!) stoora gräsmattor![]()
Jag gjorde faktiskt det!
Är väldigt imponerad av alla som orkar hålla efter en trädgård, det tar ju aldrig slut![]()
Skulle han bli glad om jag kan köpa med mig lite specialöl som inte finns på systemet?Nej, det är ju det som är det fina med den![]()
Fast särbon köpte ju en åkgräsklippare (med drinkhållare
) så nu går det snabbare att fixa parkeringen
![]()
Nej, det är ju det som är det fina med den![]()
Fast särbon köpte ju en åkgräsklippare (med drinkhållare
) så nu går det snabbare att fixa parkeringen
![]()
Skulle han bli glad om jag kan köpa med mig lite specialöl som inte finns på systemet?![]()
Myntet har flera sidor.Jag gjorde faktiskt det!
Är väldigt imponerad av alla som orkar hålla efter en trädgård, det tar ju aldrig slut![]()
Åkgräsklippare med drinkhållare? Det vill jag också ha
Du har säkert större gräsmatta och bättre åkgräsklippare men för oss tar det ungefär 4 timmar att klippa allt. Tänk vad toppen om man kunde ha med sig en drink samtidigt speciellt med tanke på att vi inte har några grannar som kräver snyggt klippt gräsmatta![]()
Åkgräsklipparen är riktigt snabb och rätt bred faktiskt, det kanske tar 1,5-2 timmar för hela framsidan och en snutt på baksidan. Jag klipper det som är trädgårdsgräsmattan med den vanliga gräsklipparen för den kräver mer finlir pga mina projektoch det tar ungefär samma tid.
Innan tog det över tre timmar att klippa enbart det som är parkering (dvs inte hela framsidan)
Jag skiter i om mina grannar tycker det är snyggt, min gård är garanterat skräpigast ändå (har pedanter till grannar).