Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick just frågan från en unge (på kanske fem år) jag aldrig träffat förut (en kusins pojkväns unge) om jag hade en bebis i magen :meh: Nej jag är bara tjock... Tack för den kängan även om det såklart inte var något ont menat.

Kokade färskpotatis och åt mig mätt och illamående med egen lök och billigaste matjessillen.

Var ute i trädgården en stund och vattnade med bäckvatten samt rev lite gräs under buskar. Iklädd dubbla tröjor och fleecejacka. Midsommar - pyttsan.

Nu är jag trött och yr. Ville helst gå och lägga mig men väntar till åtminstone kl 7....

borde städa nu när jag är hemma och har tid. Men orkar inte. Prokrastinerar.

Farsan ringde och önskade glad midsommar från hammarskog, typ "ja här sitter vi och har picknick 50 meter från polisavspärrningar, dom har visst hittat en kropp i buskarna" :crazy: fullt firande med dans och grejer, så jäkla... absurt? Galet? Är lite mållös känner jag O_o

:nailbiting:

Jag hade åkt därifrån och haft picknicken hemma. Folk.... :banghead:

Kokade färskpotatis och åt mig mätt och illamående med egen lök och billigaste matjessillen.

Var ute i trädgården en stund och vattnade med bäckvatten samt rev lite gräs under buskar. Iklädd dubbla tröjor och fleecejacka. Midsommar - pyttsan.

Nu är jag trött och yr. Ville helst gå och lägga mig men väntar till åtminstone kl 7....

borde städa nu när jag är hemma och har tid. Men orkar inte. Prokrastinerar.

Äsch, ta det lugnt och vila.

Jag har också varit ordentligt påklädd ute idag, det är verkligen inte varmt... :cautious:

Undrar om jag orkar koka lite potatis och äta sill.
Sambon åkte till kompisar för att fIra men jag är hemma med feber och ont i halsen.
Ska bädda ner mig en stund framför tv n

Här är det varmt som attan trots att solen är bakom molnskyar,vi har avverkat 7km promenad ,halsat ett glas kall juice, funderar jag på om jag ska testköra kirons arbete och måla magasinväggen :nailbiting:

Det känns som om det finns en viss risk för regn tämligen snart... :cautious:
19428674_1546051832094273_366678817101578240_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI