Japp. I förrgår jagade hon hare.Duktig kisse!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. I förrgår jagade hon hare.Duktig kisse!![]()
Vilken jäkla tur att vi inte åkte dit!Farsan ringde och önskade glad midsommar från hammarskog, typ "ja här sitter vi och har picknick 50 meter från polisavspärrningar, dom har visst hittat en kropp i buskarna"fullt firande med dans och grejer, så jäkla... absurt? Galet? Är lite mållös känner jag
![]()
Du får köra den gamla klassikern - nej, det är bara pannkakaJag fick just frågan från en unge (på kanske fem år) jag aldrig träffat förut (en kusins pojkväns unge) om jag hade en bebis i magenNej jag är bara tjock... Tack för den kängan även om det såklart inte var något ont menat.
Jag svarade att jag bara hade ätit för mycket godis, men det är svårt att behålla någon värdighet i det lägetDu får köra den gamla klassikern - nej, det är bara pannkaka![]()
Kisse är sur på matte, oklart varförDet finns mat, vatten och lådan är rensad. Dreamies har utdelats. Matte var madrass hela natten. Men något duger inte
![]()
Farsan ringde och önskade glad midsommar från hammarskog, typ "ja här sitter vi och har picknick 50 meter från polisavspärrningar, dom har visst hittat en kropp i buskarna"fullt firande med dans och grejer, så jäkla... absurt? Galet? Är lite mållös känner jag
![]()
Jag fick just frågan från en unge (på kanske fem år) jag aldrig träffat förut (en kusins pojkväns unge) om jag hade en bebis i magenNej jag är bara tjock... Tack för den kängan även om det såklart inte var något ont menat.
Kokade färskpotatis och åt mig mätt och illamående med egen lök och billigaste matjessillen.
Var ute i trädgården en stund och vattnade med bäckvatten samt rev lite gräs under buskar. Iklädd dubbla tröjor och fleecejacka. Midsommar - pyttsan.
Nu är jag trött och yr. Ville helst gå och lägga mig men väntar till åtminstone kl 7....
borde städa nu när jag är hemma och har tid. Men orkar inte. Prokrastinerar.
Enligt denna unge tydligenÖh du har ju ingen gravidmage ens!
@Ninnurur men verkligen
@athena_arabians @ainasoja ja och att arrangören kör nån the show must go on och kör på med spelmän och hela köretSå många konstigheter
![]()