Vad tror ni vad det kan vara?

annie_cool

Trådstartare
Hejsa har ätit hormon tableter i ca:14 dagar för att få gång min mens. Och igår så kräktes jag fyra gånger på samma dag.Fast med några timmars intervaller så klart.Idag är det bättre har fått behållt de jag har ätit men vad tror ni att det är? Kan det vara på gång? Ska säga är inte gravid jar ej haft samlag.-
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Okej men nu mår jag bra är bara lite trött. Ska ta en varm dusch tror jag .
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Det är bättre nu men har ej fått det än. Får se när det kommer lite illamående jag. kan det vara på gång?
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Man kan börja må illa av hormonerna, så det är troligtvis ingen fara. Håll ut!
 

Liknande trådar

Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Snurrfia
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 476
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp