Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingenting helt enkeltNi som likt mig inte tror på gud, vad tror ni på?
Jag har ingen aning om vad jag tror på men inte på Gud.
Jag tror inte heller på nån av de tusentals gudar som olika grupper av människor anför som något att förhålla sig till.Ni som likt mig inte tror på gud, vad tror ni på?
Du får kalla mig naiv om du vill men jag tror verkligen på mänsklighetens godhet och att oavsett vad så vill mänskligheten i stort en fridsam väg framåt med the greater good som mål.Ni som likt mig inte tror på gud, vad tror ni på?
Ni som likt mig inte tror på gud, vad tror ni på?
Varför skulle jag kalla dig det?Du får kalla mig naiv om du vill men jag tror verkligen på mänsklighetens godhet och att oavsett vad så vill mänskligheten i stort en fridsam väg framåt med the greater good som mål.
Det vore intw första gången jag blivit kallad naiv för att jag tror gott om mänskligheten. Men är glad om jag slipper det eftesom jag vet att många människor är miffonVarför skulle jag kalla dig det?
Jag anser att var och en får tro vad de vill så länge de inte tvingar på mig sin åsikt.Det vore intw första gången jag blivit kallad naiv för att jag tror gott om mänskligheten. Men är glad om jag slipper det eftesom jag vet att många människor är miffon
Jag tycker att det var en snäv syn på ateister.Det känns som att många ateister tror att de som är troende tror att det typ finns en gubbe på ett moln som man kan be till för att saker ska ordna sig, och det är ett snävt och rätt inskränkt syn på vad "att ha en tro" kan innebära.