Modest
Trådstartare
jaa, min lille kisse
i förrgår så märkte vi att han haltade, vi sa att vi skulle åka till vet. idag, eller imorgon, inte jätteakut eftersom han stödde på benet.
sen i förrgår kväll gick han på tre ben!
men mamma släppte ut honom eftersom vi trodde att han skulle uträtta "behov". men sen såg vi bara honom ligga under bilen igår förmiddag och då kunde vi ju inte få tag på honom under bilen, utan väntade på att han skulle komma in så vi kunde ringa/åka till vet.
men han kom aldrig in. nu har vi inte sett honom sen dess.
vi har ropat och letat men vi hittar honom inte. en katt som är skadad går ju undan, men i mer än 24 timmar?
vad äter han? vad dricker han?
jag vill bara få hem honom så vi kan åka till vet.
vad tror ni? nån som har varit med om nåt sånt här..?
som min lillebror sa: - är han död?
han kan ju knappast jaga fåglar när han bara går på tre ben, så vad har han ätit? lite smutsigt vatten kan han väl ha hittat..?
ville bara skriva av mig..
i förrgår så märkte vi att han haltade, vi sa att vi skulle åka till vet. idag, eller imorgon, inte jätteakut eftersom han stödde på benet.
sen i förrgår kväll gick han på tre ben!
men mamma släppte ut honom eftersom vi trodde att han skulle uträtta "behov". men sen såg vi bara honom ligga under bilen igår förmiddag och då kunde vi ju inte få tag på honom under bilen, utan väntade på att han skulle komma in så vi kunde ringa/åka till vet.
men han kom aldrig in. nu har vi inte sett honom sen dess.
vi har ropat och letat men vi hittar honom inte. en katt som är skadad går ju undan, men i mer än 24 timmar?
vad äter han? vad dricker han?
jag vill bara få hem honom så vi kan åka till vet.
vad tror ni? nån som har varit med om nåt sånt här..?
som min lillebror sa: - är han död?
han kan ju knappast jaga fåglar när han bara går på tre ben, så vad har han ätit? lite smutsigt vatten kan han väl ha hittat..?
ville bara skriva av mig..