Vad tävlar ni med?

Sv: Vad tävlar ni med?

Achennosgrimma :) svart träns och svart sadel :)

använder olika beroende på vad hästen känns bäst på men det blir oftast remont i dressyren :) har svart utrustning.

*raderat*
tiotio

Senast ändrad av en moderator:

har inga utmärkande tävingsgrejer än precis. ska iväg och prova ut ny dressyrsadel imorn:banana:. så efter det kan jag köpa träns som matchar.

men såhär har vi sett ut hittills på tävlingarna (tre ggr:angel:):
17780_1210578417.jpg

tränset (ignorera mitt fejs:angel:):
51695_1210774836.jpg

Jag gillar mitt träns, men skulle vilja piffa upp det lite. men som sagt; efter imorn så kan jag kolla på andra träns, nosgrimmor och pannband:laugh:

men jag kommer iaf tävla med aachengrimma eftersom hästen går bäst på tävling med det. har ibland remont på träning men tycker att han gapar mer av det så det får bli aachen. absolut inte engelsk som jag tycker är både fult och dåligt. men främst fult:p

hoppas på brun utrustning btw:laugh:

Senast ändrad:

Svart tycker jag är snyggast. Snyggt och stilrent. För mig är det också självklart att allt läder matchar.
En riktigt bred nosgrimma är också helt klart snyggast, åtminstone på min jättepålle. :D Har achennosgrimma på honom, för att han får så himla stort ansikte annars. :o
Ska köpa en bredare nosgrimma (4,5 eller bredare) när jag får pengar. Nuvarande är 3 cm och ser plutt ut på honom.
Såhär ser vi ut:
ubbas2.jpg

Självklart ska vi tävla i detta träns och nya fina pannbandet.:D
hedwig_flowerchain.JPG

Sen fyndade jag det här schabraket hos vår lokala ridsportsbutik.
schabrak.jpg

Sadeln är svart och sen håller jag även på att gå in mina nya ridstövlar. Ett par cavallo piaff plus:love:
Tävlingsbyxorna är också cavallo.
Kavajen är grå...borde kanske skaffa en svart...:angel:

Solvira: Satt och letade efter filmer på olika LA-program på youtube...hittade en på dig och Prince från förra året...stannade han verkligen och sket mitt i skänkelvikningen...:rofl::rofl:

Jag har Achen elr. remont.
Har chokladbrunt på allt läder, dock har jag tävlat med svart träns till chokladbrun sadel ngra ggr, men bara för att jag hade y sadel och inte hunnit med att köpa ngt nytt träns :) Annars är dt självklart snyggast att matcha lädret!

Hahaha...jag tror det.. Han gjorde iallfall någonslags akrobatövning med ena bakbenet...:rofl: Toksöt den där hästen tycker jag! Verkar ju ha humor:D

Man har aldrig tråkigt med honom i alla fall. :D :love:
Jag kommer aldrig kunna ha en "normal" häst efter honom. Jäkla knashäst. :love:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka