Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akta hundarNu ska jag sätta mig på cykeln och bege mig iväg. Håll tummarna för att jag hittar ända fram![]()
Fler blåmärken?Det var lugnt på morgonen. Sen slog fredagen till med full kraft.
Det var lugnt på morgonen. Sen slog fredagen till med full kraft.
Tappat skruvarna som håller motorn på plats ?Särbon kommer säkert att bli vansinnig på mig... han har min bil av diverse anledningar så jag har kört hans. Kopplingen på den mår inte bra så jag har minimerat körningen. Nu var jag tvungen att ta mig in till stan och när jag startar vid Maxi för att köra hem låter motorn för jävligt. Världens skrammel. Ringer särbo som säger åt mig att köra hem försiktigt vilket jag givetvis gör. Inga lampor som lyser men när man öppnar huven och den är igång vibrerar det mesta rejält, mer än vanligt alltså. F-n vet vad det är men typiskt att det hände när jag körde (en av anledningarna till att jag hatar att köra andras bilar).
*suck*
Tappat skruvarna som håller motorn på plats ?
Jisses vad kvavt det ärRopar på Oskar
![]()
Se till att han håller sig i din landsände!Jisses vad kvavt det ärRopar på Oskar
![]()
Du tror inte han fattar att det kunde hänt även om han kört själv? Han är väl inte helt tappad bakom en vagn? Jag har inte fått den uppfattningen i alla fall.Särbon kommer säkert att bli vansinnig på mig... han har min bil av diverse anledningar så jag har kört hans. Kopplingen på den mår inte bra så jag har minimerat körningen. Nu var jag tvungen att ta mig in till stan och när jag startar vid Maxi för att köra hem låter motorn för jävligt. Världens skrammel. Ringer särbo som säger åt mig att köra hem försiktigt vilket jag givetvis gör. Inga lampor som lyser men när man öppnar huven och den är igång vibrerar det mesta rejält, mer än vanligt alltså. F-n vet vad det är men typiskt att det hände när jag körde (en av anledningarna till att jag hatar att köra andras bilar).
*suck*
Så gärna,vill inte skrämma Leon (?)Se till att han håller sig i din landsände!
Här kom det ju en skvätt innan lunch det blev bättre men nu är det som våt varma omslag,klistrigt o tungt.Samma här och det blev inte bättre av mikroregnskuren som kom nyss.
Du tror inte han fattar att det kunde hänt även om han kört själv? Han är väl inte helt tappad bakom en vagn? Jag har inte fått den uppfattningen i alla fall.