Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vi har 31 grader i skuggan. Jag avlider![]()
Känns så här ocksåHåller på och planterar. Kvavt ute nu. Ska det bli åska tro??
Vi har 27! Fryser lite men funkar om man håller sig i solen och i lä![]()
Håller på och planterar. Kvavt ute nu. Ska det bli åska tro??
Känns så här ocksåVarit ute och fixat klar verandan och bara av det blev jag svettig och har huvudvärk
![]()
"Under fredag eftermiddag och kväll väntas liten åskrisk i ett stråk från Uppsala län ner till Vättern/Vänern via Örebro- och Västmanlands län."Såg på nyheterna imorse att typ hela Europa kommer täckas av åskväder framöver.
"Under fredag eftermiddag och kväll väntas liten åskrisk i ett stråk från Uppsala län ner till Vättern/Vänern via Örebro- och Västmanlands län."
Prognos för Östra Svealand.
http://www.ewp.se/askrisken.php?valj_ewp=4
Yes, massa åska över en stor del av Turkiet.Min sambo har en vän som åker till Turkiet idag. Hela Turkiet var täckt av ett finfint åskväder imorse![]()
25 grader hade varit lagom... min lille bebis gillar inte heller värmen, svårt för honom att somna.
Kommer aldrig glömma när min kompis mamma fick den briljanta idén att snusa som hjälp att sluta röka. Hon tog baksnus och hann inte ens in i huset utan fick ligga där på gräsmattan mitt i villaområdet och spy.Ok ska aldrig mer snusa!
Vad är baksnus?Kommer aldrig glömma när min kompis mamma fick den briljanta idén att snusa som hjälp att sluta röka. Hon tog baksnus och hann inte ens in i huset utan fick ligga där på gräsmattan mitt i villaområdet och spy.
Det har gjort att jag aldrig gjort mer än duttat med tungan på en portionssnus.
Vad är baksnus?