Mamma tyckte att det var väldigt smidigt när A fortfarande använde pottaJo, jag har funderat på det ett tag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma tyckte att det var väldigt smidigt när A fortfarande använde pottaJo, jag har funderat på det ett tag![]()
Marodörodjur (fotade igår kväll):
![]()
Det skjuts för lite, de tycker mina tulpaner och rosor är jättegoda...![]()
Jag är barnsligt förtjust i rådjur, så jag kanske rentav får lov att odla tulpaner och rosor så de kan flytta till mig istället![]()
Mamma tyckte att det var väldigt smidigt när A fortfarande använde pottaRosen vid altandörren där pottan enklast tömdes blommade juli - nov
![]()
Nu har hon bokashi istället och får ju lakvatten där till gödning.
Så dåliga som vissa karlar är att pricka lär ju ändå det mesta komma på markenRegnar väl ner i jorden![]()
Jag exporterar dem gärna! De gillar äppelträd också...
Tidigare har jag tyckt de är söta men sötheten har minskat i takt med mina växter så nu är jag helt klart för att panga Bambi...![]()
Det finns ett äppelträd, som jag aldrig gör något åt äpplena på. Så det vore ju perfekt!
Mamma tyckte att det var väldigt smidigt när A fortfarande använde pottaRosen vid altandörren där pottan enklast tömdes blommade juli - nov
![]()
Nu har hon bokashi istället och får ju lakvatten där till gödning.
Blä, nervös och trött. Men nej @ainasoja det var precis som vanligt med insomningen, jag tror inte att modafinilen påverkade, vilket känns bra inför framtiden.
Skönt att du kan somna utan problem.
37.1.... förstår varför jag känner mig som en smutsig, illaluktande, sunkig disktrasa.
Bara att bädda ner sig i sängen nån timme innan jag tar tag i jobbet. Tur att jag deadline först på måndag på mitt arbete.
Stackare. Hoppas du fixar deadline ändå, men du låter inte direkt som typen som brukar misslyckas med något, utan du verkar köra på helt enkelt.
Det är ju snarare så att jag haft problem med insomningen i tio år minst, men det verkade inte bli värre av det här. Fast det kanske det kan komma att bli av en mer regelbunden dos.![]()
Försök att ta dom regelbundet så du slipper huvudvärken.
Du får bäst effekt om du tar dom varje dag.
Känner igen det där med sömnen.... jag ska göra som jag gjorde förr och ta ett glas rött innan jag lägger mig.
Då sover jag som en stock.
Det måste varit lätt att döpa den, himmel vilket pris.
Det som är speciellt med Guldkannan är att den är gjord i såpass stark plast att den håller för en vuxen att sitta på när hen kissar. Det gör ju inte en hink till exempel...Det måste varit lätt att döpa den, himmel vilket pris.
Så mycket är inte mina droppar värda har jag behov av liknande får det bli en billig plasthink a´10 kr och sen någon slant för lock
Annars hade ju @ainasoja en väldigt bra lösning![]()