J

Jennifer80

Nu försöker våran förening fixa en loppis med bara häst och ryttarutrustning och vi har inte fått en enda anmälan än.:(.
Känns så trist, man blir så omotiverad för framtiden.

Vi har satt upp lappar överallt men det är bara helt dött.
Sorry men just nu känner mig bara så deppad över det, åkte runt och satt upp lappar hit och dit, körde bort bensin i onödan.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad synd!

Så är det för alla som arrangerar.

Kruxet är att man inte kan anordna saker som man själv vill ska hända utan måste ha ett öra mot marken för att se vad folk vill ha och göra.

Kanske är det helt enkelt så att det varken finns intresse eller behov av en hästsaksloppis i ditt område just nu? Eller så är det en helg när folk vill göra annat eller något annat stort arrangemang pågår?

kanske ni ska ordna mer roliga saker i anknytning till loppisen?
ex grillning, ponny ridning osv..
och om det är helg, börja redan tidigt då brukar det vara en del som tar sig tid att åka dit med sina tjatande ungar =)

Ja klart är det så, men intresset verka verkligen vara dåligt häromkring.

Förut så hade vi även tävlingar, men eftersom det blev alltid så få anmälningar så blev det hela inställt.
Samma är det med barnridning, förra året kom en familj:crazy:.

Det blir snart svårt att finnas kvar som ett ridsällskap efterom utan sådana här grejor få man ju inga bidrag o.s.v.
Så har det nu varit i några år, vi bor kanske inte så bra till men ändå.
Trist!

Varför inte satsa på att fixa en vanlig loppis där man får ha med vad som helst? Sedan kan ni ju ha en speciell hörna med bara hästgrejor eller något?

Vanliga loppisar brukar ju locka rätt bra med folk...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 410
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 429
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 417
Senast: Wonna
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 746
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV