Vad står i TR? Och nu är det hjul igen...

B

Beverly

Hej igen! Jag är på rockardjakt, har siktet på Drive Out, men nu gäller det ju att tänka efter före... Inte planerar jag direkt för att åka ut och tävla men OM vi skulle få för oss det så är det ju bra om vagnen är tillverkad enligt TR. Och eftersom jag nu ska köpa den här vagnen så gäller det att snåla in på allt...:crazy: Så istället för att köpa eget TR så frågar jag er som vet, och som sover med TR under huvudkudden: mått?? vikt?? annat att tänka på?? Jag kör ponny, stor A - liten B. Min förra Drive Out tråd har kommit att handla mer om hjul av olika typer och även där vill jag gärna ha många fler synpunkter! Vad tycker ni är bäst? Ska vi köra, ska vi köra på rätt mått och hjul!!!:rofl:

Sv: Vad står i TR? Och nu är det hjul igen...

Så lätt som möjligt, svängel och hjulbredden borde vara runt 120 cm. Det finns inga viktbegränsningar för småponnyerna.

Liknande trådar

Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 559
Senast: Ketrawzc
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 205
Senast: ako
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 117
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar