Vad skriver man i en doppresent?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nässla

Ska ge bort "Den silvriga barnkammarboken" i doppresent, det är en bok med en massa kända och fina svenska barnvisor, och tillhörande cd. Tänkte skriva något fint till dopbarnet på första sidan, men det står helt still... Någon som kan komma på nåt gulligt man skulle kunna skriva?
 
Sv: Vad skriver man i en doppresent?

Jag har inget bra på lager, men jag tänkte bara att du kanske ska skriva det på ett löst papper och klistra in efteråt, utifall att de får flera exemplar av samma bok så något går att byta...

Det som jag har fått skrivet till mina barn har varit väldigt personliga saker, som vi uppskattar, älskar och förstår men inget som passar allmänt... Tex lillsyrran skrev ett brev till elin när hon döptes om vem hon var och vad hon skulle göra för elin under tiden hon växte upp.
 
Sv: Vad skriver man i en doppresent?

Just som snurrfian skriver att man skall skriva på ett löst papper det gäller faktist om man köper nåt som det går att gravera på... Ge pengar istället för gravyr då kan man byta sakerna efteråt, eller som när jag var och skulle köpa grejer till min systerdotter, en före mig i kön skulle ha ändra gravyren på nåt hennes dotter fått... De som gav presenten hade graverat Bella men hon hette Isabell... Kan ju bli lite svårt då...
 
Sv: Vad skriver man i en doppresent?

Smart, det hade jag inte tänkt på :bow:
Får slå in ett löst papper och ett limstift också då ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Modest
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 538
Senast: Voeux
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 874
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp