Vad ska min hund sova på??

Angelina

Trådstartare
Min 11 månaders golden vill ligga och gnaga på sina täcken, madrasser och filtar (ja, jag har provat det mesta). Inte så att hon är nervös och "hetsäter" upp sin sovplats men ligger och smågnager och vips så har en liten bit lossnat som hon äter upp. Hemma går det bra för då kan jag ju säga till men det är värre när hon ligger i bilen..

Vill ju inte att hon ska får stopp i tarmen men vad ska hon sova på??? Tips tack!!
 
Sv: Vad ska min hund sova på??

Låt henne hitta en egen plats? Samt se till att hon har roligare saker att tugga på?

I bilen skulle jag ha hundbur, med tanke på säkerheten. Du kan ju alltid lägga in en leksak till henne i den.
 
Sv: Vad ska min hund sova på??

Tack för ditt svar! Men hon måste väl ha något att ligga på i en bur också??
 
Sv: Vad ska min hund sova på??

hmm, om du som jag har en bur med hel botten, skulle jag limma fast en bit heltäckningsmatta/nålfiltsmatta el. dylikt, så det inte blir halt, men den sitter fast.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 934
Senast: Whoever
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 861
Senast: Dorinda
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 317
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp