BulletForMyValentine
Trådstartare
På fredag ska jag flytta min ponny 20 mil till ett nytt stall
Jag har lite frågor som jag skulle behöva svar på
1) Ska jag ha skydd eller inte? Har inga transportskydd men har stryklappor och boots som passar han. Ska jag sätta på han de?
2) Täcke, tjockt eller tunt? Det är en shettis så han har bra päls men vi kommer åka på morgonen, då det fortfarande är kallt.
3) På vilken sida är det bäst att han står i transporten?
4) Ska jag ha med mig en dunk med vatten ifall han blir törstig?
5) Tips när man lastar och lastar av? Har tänkt att ha longerlina bakom han. Det är första gången jag lastar han så vet inte hur han kommer att reagera på transporten.
6) Bommen fram i transporten kommer nog inte att gå att sänka tillräckligt så den passar Maffe, hur ska jag göra? Ska jag binda upp han i bommen eller går det att göra på nått annat sätt?
Visste inte vart ja skulle lägga tråden så flytta den om ni vill
Det va allt jag kom på nu jätte tacksam för svar
//B
Jag har lite frågor som jag skulle behöva svar på
1) Ska jag ha skydd eller inte? Har inga transportskydd men har stryklappor och boots som passar han. Ska jag sätta på han de?
2) Täcke, tjockt eller tunt? Det är en shettis så han har bra päls men vi kommer åka på morgonen, då det fortfarande är kallt.
3) På vilken sida är det bäst att han står i transporten?
4) Ska jag ha med mig en dunk med vatten ifall han blir törstig?
5) Tips när man lastar och lastar av? Har tänkt att ha longerlina bakom han. Det är första gången jag lastar han så vet inte hur han kommer att reagera på transporten.
6) Bommen fram i transporten kommer nog inte att gå att sänka tillräckligt så den passar Maffe, hur ska jag göra? Ska jag binda upp han i bommen eller går det att göra på nått annat sätt?
Visste inte vart ja skulle lägga tråden så flytta den om ni vill
Det va allt jag kom på nu jätte tacksam för svar
//B