Vad Ska Man Ha Med I En Djurtidning !

S

soffeloffan

Jaa... Frågan lyder till vad man ska ha med i en djurtidning ! Jag håller på med at göra en och behöver fakta om vad man kan ha med.. :confused: Tacksam för svar Snarast ! :crazy: :bump:

Sv: Vad Ska Man Ha Med I En Djurtidning !

Beror ju på vad för djur det är om, vilken åldersgrupp den riktar sig till osv.

Men fakta iaf - och se till så det är riktig fakta! Man ser ofta att det skrivs om tex råttor som kan bo ensamma, leva på råttpellets och ska ha hjul, marsvin som ska bo ensamma med fri tillgång på gnagarblandningen med c-vitamin i vattnet, och en massa annat som inte stämmer...

Lagar som har det djur att göra (djurskyddslagen, L80 osv) kan ju vara intressant, tips om föreningar osv. Kommande utställningar och andra evenemang med djur kanske? Intervjuer med folk som har/jobbar med djur eller så?

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Luff
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
1 323
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar