Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just krusbär har jag redan en stor buske som ger mängder med bärJag älskar krusbärsmarmelad, så hade helt klart köpt röda krusbär.
Jag är inte huslig så det blir nog mest att äta som dom ärVad vill du göra av frukterna?
Jag gillar blåbärstry, jordgubbar och krusbär. Gillar dock inte att plocka krusbär![]()
Jag har fått för mig att trädgårdshallon ger liten skörd? Men det kanske inte stämmer?Hallon.![]()
Mot söderväggen (om dom trivs där)Var tänkte du ha dom?
Jag älskar mullbär men har inte plats själv ^^ annars gillar jag hallon och blåbär som heter Putte och Emil, har båda sorterna och de är väldigt goda![]()
Ja svarta vinbär är så gott!Jag har jordgubbar, hallon och röda vinbär. Vill ha en buske med svarta vinbär.
Det beror nog på idag har vi 4 plantor tror jag. Förra året hamnade minst 3 liter i frysen och minst lika mycket i magarna.Jag har fått för mig att trädgårdshallon ger liten skörd? Men det kanske inte stämmer?
Hallon är annars min favorit![]()
Så länge dom får vatten tror jag dom trivs därMot söderväggen (om dom trivs där)
Tack för tipset ger hallonen bra med skörd?
Jag har haft hallon förr men fick bara sådär 20 bär per säsong på busken![]()
Man har inte ett hallon. Man har en häck. en meter eller fem meter. Massor av bär blir det!Mot söderväggen (om dom trivs där)
Tack för tipset ger hallonen bra med skörd?
Jag har haft hallon förr men fick bara sådär 20 bär per säsong på busken![]()