S
_SunFloWer_
Jag har precis lärt mig LC1 dressyrprogrammet utantill, börjat rida för instruktör igen efter vinteruppehåll, så får hästen kotledsinflammation andra ponnyn är utlånad, mammas häst knappt inriden, vad gör man? Det är tydligen massa fel och snedheter på min lilla häst... En annan häst eller ponny får jag bara om jag betalar den själv. Alltså inte bara inköpet, utan också foder, hovslagare m.m.
SKulle vilja ta en på foder över sommaren, men de tkostar ju också efter ett tag...
Sparar för fullt, men pengarna försvinner spårlöst Vad gör man i såna lägen? Någon mer som inte kan rida sin häst för tillfället?
Någon som vill låna ut en snäll d-ponny över sommaren då
Önska nu min lilla arabtant lycka till, så hon får ordning på benen, hovarna, bogarna och manken...
SKulle vilja ta en på foder över sommaren, men de tkostar ju också efter ett tag...
Sparar för fullt, men pengarna försvinner spårlöst Vad gör man i såna lägen? Någon mer som inte kan rida sin häst för tillfället?
Någon som vill låna ut en snäll d-ponny över sommaren då
Önska nu min lilla arabtant lycka till, så hon får ordning på benen, hovarna, bogarna och manken...