Vad ska jag göra med sommaren?

Zanuzzi

Trådstartare
Vad gör man en hel, lång sommar?

Studierna börjar inte förrän i höst och något sommarjobb fick jag inte tag på, så nu har jag flera månader att göra av med.

Jag vill göra något vettigt med den tiden. Jobba ideellt med något som känns meningsfullt, gärna med djur eller miljö. Det enda jag har kommit på själv är att gå ut i skogen och samla skräp, men skräpet lär förr eller senare ta slut.

Någon som har tips eller idéer på vad jag kan göra? Någon organisation jag kan höra av mig till? Jag är bosatt i Örebro län.

:)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 608
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 671
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 221
Senast: Gumman123
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 788
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp