Beckie
Trådstartare
Sv: Vad ska jag göra med min häst?
Ja, hade jag haft ett jobb hade det inte varit något snack om det, men då vet jag att de pengar jag lägger ut nu får jag in igen nästa månad.
Jag har kollat på stallplatser i närheten där jag bor så inget är definitivt ännu, och visst hade jag tyckt det vore mysigt med häst, men jag vet också att det är svårt att få ihop tiden. Jag upplevde att det mitt första år på skolan var svår att få ihop både ekonomiskt och tidsmässigt även utan häst och även när jag jobbade hade jag svårt att hinna med så mycket som jag hade velat. Jag får tänka på det lite till, tack för ditt svar
Jag är själv student, med två hästar, så jag vet hur mycket man får prioritera bort för att få det att gå runt. Nu älskar jag mina hästar så fruktansvärt mycket så för mig finns det inget annat på kartan än att fortsätta kämpa. Men, hade jag kännt såsom du verkar känna hade jag aldrig orkat, det är tyvärr den bistra sanningen.
Hade sistuationen varit en annan, ett välbetalt jobb istället för skola hade det varit en annan sak eftersom man inte behöver slita sig blå för att ge hästen det bästa, så då hade jag nog haft kvar hästen.
Lycka till med ditt beslut
Ja, hade jag haft ett jobb hade det inte varit något snack om det, men då vet jag att de pengar jag lägger ut nu får jag in igen nästa månad.
Jag har kollat på stallplatser i närheten där jag bor så inget är definitivt ännu, och visst hade jag tyckt det vore mysigt med häst, men jag vet också att det är svårt att få ihop tiden. Jag upplevde att det mitt första år på skolan var svår att få ihop både ekonomiskt och tidsmässigt även utan häst och även när jag jobbade hade jag svårt att hinna med så mycket som jag hade velat. Jag får tänka på det lite till, tack för ditt svar