Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Resident evil: afterlife - vilket otroligt skräp rent ut sagttacka vet jag 28 dagar senare och alla zombiefilmer i den stilen. 1/5 om ens det.
Blue Valentine - Blev besviken. Tycker inte alls det var en så fin film som alla sagt, snarare en ganska ful film. Lämnade så många frågetecken och jag blev frustrerad över hur dom behandlade varandra. Beter sig folk så idag? Gud. 2/5.
Åh, då ska jag lätt se Sinister! Skulle sett Mama ikväll men hon jag skulle gå med fick jobba kvällspass, så den väntar jag med.
Sin city som går på TV ikväll, underbara film. 4/5, tycker den är klockren. Läcker film.
Sin city som går på TV ikväll, underbara film. 4/5, tycker den är klockren. Läcker film.
Åh, jag såg den min senaste långflygning och OH MY GOD vilken tråkig film! Blev otroligt besviken, det bara kröp i mig.*kl*
Life of Pi. Det boken hade i språket, hade filmen i bilderna. Det var en riktig upplevelse! Otroligt fint gjord. 5/5
Såg också den igår, men det var bland de sämsta filmerna jag sett typ 1/5![]()