JAHA! Trodde det bara fanns två Olsen och det var tvillingarnaDet är deras syster Elizabeth Olsen som är med, inte en av tvillingarna. Men är sugen på att se den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAHA! Trodde det bara fanns två Olsen och det var tvillingarnaDet är deras syster Elizabeth Olsen som är med, inte en av tvillingarna. Men är sugen på att se den.
Nej, de har en lillasyster med - de är hon som är med i Marvelfilmerna medJAHA! Trodde det bara fanns två Olsen och det var tvillingarna
Nej, de har en lillasyster med - de är hon som är med i Marvelfilmerna med
Tror de har en äldre bror med.
Blir lite förvånad av att det gjorts två serier om samma händelse inom så kort tidsram, ifjol kom Candy med Jessica Biel i den rollen. Den är bra (tror jag, kanske inte den mest pålitliga tittaren då jag såg den när jag var däckad av covid i vintras), skulle väl egentligen vilja se den på HBO också men känns lite för färskt i minnet för en upprepning.Love & death (HBO)
Handlar om en ur-amerikansk kyrklig hemmafru i Texas i början på 80-talet och ett mord. En av Olsen-tvillingarna spelar huvudpersonen och gör det riktigt riktigt bra! Är impad av skådisinsatserna. Jesse Plemons är med också, gillar honom både i Fargo-serien och i den här. Vi har ett avsnitt kvar, det är en miniserie på 6 avsnitt. Rekommenderar!
Den har jag också börjat se! Var imponerad av första avsnittet men också frustrerad på karaktärernaLove & death (HBO)
Handlar om en ur-amerikansk kyrklig hemmafru i Texas i början på 80-talet och ett mord. En av Olsen-tvillingarna spelar huvudpersonen och gör det riktigt riktigt bra! Är impad av skådisinsatserna. Jesse Plemons är med också, gillar honom både i Fargo-serien och i den här. Vi har ett avsnitt kvar, det är en miniserie på 6 avsnitt. Rekommenderar!
Ja jag läste en intervju med David E Kelly där det nämndes. Han hade köpt rättigheterna till att filmatisera boken, och de som gjorde Candy samtidigt hävdade att deras serie inte var baserad på boken. Eller nått sånt.Blir lite förvånad av att det gjorts två serier om samma händelse inom så kort tidsram, ifjol kom Candy med Jessica Biel i den rollen. Den är bra (tror jag, kanske inte den mest pålitliga tittaren då jag såg den när jag var däckad av covid i vintras), skulle väl egentligen vilja se den på HBO också men känns lite för färskt i minnet för en upprepning.
Haha, ja det är ju minst sagt en.. eh händelserik händelse så att säga!Ja jag läste en intervju med David E Kelly där det nämndes. Han hade köpt rättigheterna till att filmatisera boken, och de som gjorde Candy samtidigt hävdade att deras serie inte var baserad på boken. Eller nått sånt.
Det intressanta var att det här är första serien han gör som baserar sig på en verklig händelse. Han har aldrig velat göra det innan, för fiktionen överträffar alltid verkligheten. Tills han läste den här historien!
Åh, vad skönt att jag var lite vag i min beskrivning av händelsen serierna baseras på då. Önskar nästan att jag sett den du ser nu först, pga. gillar andra serier av David E Kelly (även om jag inte tyckte Candy var dålig på något vis).Har kollat två avsnitt till av Love and Death och tycker den är väldigt bra. Bra skådespelarinsatser, inte massa störig bakgrundsmusik förutom ett soundtrack ibland. Produktionen känns high value.
Jag har dock ingen aning om vad den här händelsen är eller vad som väntar, vilket kanske höjer min upplevelse något.
Försökte eftersom det ju är Nicola Walker. Men nej, för dyster. Även om hon är lika bra som alltid.Gifta
Sett två avsnitt.. dyster
Jag vet inte riktigt. Kanske är i fel mood för den nu.
Svt play
Shiv och Toms bråk under de senaste avsnitten känns så.. ehm realistiska? för karaktärerna och krossade mig lite. Sedan kommer jag bli helt knäckt när serien är helt slut.Precis sett veckans avsnitt. Jäklar vad intensivt och spännande! Så bra skådespeleri.
Men ja! De är så fruktansvärda men också så äkta. Väldigt gripande.Shiv och Toms bråk under de senaste avsnitten känns så.. ehm realistiska? för karaktärerna och krossade mig lite. Sedan kommer jag bli helt knäckt när serien är helt slut.
Har sett klart nu. Det var visst 7 avsnitt! Mycket sevärd och kvalitativa skådisinsatser.Love & death (HBO)
Har du hunnit se det sista?Men ja! De är så fruktansvärda men också så äkta. Väldigt gripande.
Ja jag med. Kan inte riktigt tänka mig hur det ska kunna vara ett slut heller.
Kommer behöva se om serien, definitivt.