Det blir ikväll! Såg näst sista igår, hann aldrig förra veckan. Tyckte det blev väldigt känslosamt så kan inte ens tänka mig hur sista avsnittet kommer vara Såg att det fått väldigt bra kritik dock!!Har du hunnit se det sista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir ikväll! Såg näst sista igår, hann aldrig förra veckan. Tyckte det blev väldigt känslosamt så kan inte ens tänka mig hur sista avsnittet kommer vara Såg att det fått väldigt bra kritik dock!!Har du hunnit se det sista?
Håller med om My life is murder. Inte för blodiga mord och lagom puttrig handling kring de fasta karaktärernaMax Manus. Rå men bra och viktig!
My life is Murder. Avsnitt 4 på nya säsongen. Lagom feelgood.
Jag blev så glad när jag såg det för ett tag sedan för att jag trodde det var nya avsnitt.Historieätarna säsong 1 ligger ute på SVT Play igen
Tack för infon!Inne på tredje och sista avsnittet av SD-bögar som finns på SVT, och det är verkligen minst sagt blandade känslor. Å ena sidan är det förstås homonationalism där man målar ut sig som som HBTQ-vän med tanke på att man är emot islam (som underförstått är det riktiga problemet, som vanligt). Sedan är det ändå lite drabbande att ta del av europaparlamentarikern Johan Nissinens liv, där han är väldigt mycket bög och bästa vän med en transkvinna, som innan var kriminalpolitisk talesperson för Ungsvenskarna eller om det fortfarande var SDU då.... men som nu gått ur partiet pga att det inte riktigt går ihop med hennes livserfarenhet som trans, och han verkar verkligen hålla av henne och se vissa problem med just den delen av politiken men sedan tycker han väl andra frågor är viktigare...
Är en ganska markant skillnad före och efter valet i stämning dock... inte för det är "bra" i början, mer skenheligt och just homonationalistiskt. Till och med Jomshof anstränger sig för att inte låta så homofobisk när han talar med reportern om sin homosexuella SD-polare Bosse som sitter i riksdagen. Men som bekant blev allt värre efter valet.Tack för infon!
Har tänkt se den, men inte vetat om jag fixar det. Sä laddat upp med en massa Fab 5.. Men ska nog börja se den, är ju sjukt intressant ändå.
Såg den nyss på SF Anytime. Väldigt bra film!Four good days (Netflix)
En mor och dotter som sedan länge gått skilda vägar i livet kämpar igenom de tuffaste fyra dagarna i sina liv tillsammans i en hjärtskärande och hoppfull historia baserad på verkliga händelser.
Mycket bra, handlar om missbruk så triggervarning där.