Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi såg klart säsong 2 av Happy Valley (SVT Play) häromdagen. Tyckte inte den var lika otäck som säsong 1! Riktigt bra.
Och trean är ännu mindre otäck än tvåan skulle jag säga, så jag tror du kommer gilla den!Vi såg klart säsong 2 av Happy Valley (SVT Play) häromdagen. Tyckte inte den var lika otäck som säsong 1! Riktigt bra.
Åh! Låter som nått för migSåg just filmen The Good Nurse som finns på Netflix (åtminstone här i UK). Otroligt välspelad och spännande, men ganska läskig! Särskilt med tanke på att den är baserad på en verklig historia... Rekommenderas till de som uppskattar thrillers åt det psykologiska hållet!
Men det är ju Nicola Walker! Måste se.Gifta
Sett två avsnitt.. dyster
Jag vet inte riktigt. Kanske är i fel mood för den nu.
Svt play
Exit
Ja den är dråplig, ledsam, irriterande, vulgär
Jag gillar den Bra skådespelare!
Varning för endel sjuka scener
Säsong 3 har kommit nu på svtplay
Jag tycker den var riktigt bra!Gifta
Sett två avsnitt.. dyster
Jag vet inte riktigt. Kanske är i fel mood för den nu.
Svt play
Jag såg vidare o gillar den mer nu. De var lite för dystert i början så fick panik o sen de där med att familjen inte komunicerar ligger to close to heartJag tycker den var riktigt bra!
Men så gillar jag verkligen långa scener och vardagsskildringar.
Precis sett veckans avsnitt. Jäklar vad intensivt och spännande! Så bra skådespeleri.Alltså, senaste två avsnitten av Succession är helt fantastiska. Utöver att skådespelandet är genialt etc. och de vanliga intrigerna, så gör de stor dramatik av den mörka samtiden på ett sätt som känns på tok för drabbande.
Looking for Alaska
Har ni inte sett den, gör de! Älskar den.
En kille som börjar på en internatskola och träffar en intressant tjej vid namn Alaska.
Kärlek, bus och allvar
i go to seek a great perhaps
Svt play
Det är deras syster Elizabeth Olsen som är med, inte en av tvillingarna. Men är sugen på att se den.Love & death (HBO)
Handlar om en ur-amerikansk kyrklig hemmafru i Texas i början på 80-talet och ett mord. En av Olsen-tvillingarna spelar huvudpersonen och gör det riktigt riktigt bra! Är impad av skådisinsatserna. Jesse Plemons är med också, gillar honom både i Fargo-serien och i den här. Vi har ett avsnitt kvar, det är en miniserie på 6 avsnitt. Rekommenderar!