Jag tappade intresset för den, men då kanske den är värd att ta upp igen alltså?
Jag fastnade från första början och såg klart igår. Den kanske inte faller alla i smaken tänker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tappade intresset för den, men då kanske den är värd att ta upp igen alltså?
Ja så sjukt bra avslutning!Säsongsavslutningen av Succession var riktigt jäkla bra, såväl som Dialogen mellan Logan och Ken i avsnittet innan. Allt känns väldigt Shakespearianskt.
Kan vara så, men jag ville verkligen älska den och slutade titta ganska tidigt. Värt ett andra försök!Jag fastnade från första början och såg klart igår. Den kanske inte faller alla i smaken tänker jag
Hawkeye (Disney+)
Älskar hur de fått med teckenspråket i serien. Även om jag inte förstår ASL, men teckenspråk är så sjukt underbart!
Väntar nu ivrigt på sista avsnittet.
Jag med. Och nu är den slut. Såg precis sista avsnittet.Älskar den serien
Med brasklapp för att det var ett par månader sedan jag såg den, och för att jag inte vet vilken del det var du inte fattade, så kommer ett försök från mig här:Såg klart Kastanjemannen i morse när jag kom hem från jobbet. Mycket bra serie, i samma klass och division som Bron tycker jag. Men, jag fattar inte slutet, jag är jätteförvirrad? Jag börjar undra om jag somnat när förklaringarna kom, fast jag var ju inte ens trött... Om nån vill vara hygglo och berätta, hur och varför, så lägg det i spoiler!
Såg att en säsong 2 ska komma, och det fattade man juiallafall i sista avssnittet...