Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, sett den. Helt klart sevärd om man inte har problem med klasustrofobiLast breath, dokumentär på Netflix om en dykolycka i Nordsjön för tio år sedan. Svår att betygsätta i samma kontext som spelfilmer men den var välproducerad och sevärd för den som har intresset.
@escodobe
Sorry!Men! Finns det en ny säsong! Jag såg reklam för den på SVT Play men antog att de bara fått rättigheterna till föregående tre säsonger, som jag redan sett. Nu måste jag ju se den fjärde med en gång (och försöka glömma vad ni skrev om slutet )!
Jag såg den för något år sedan och har aldrig i hela mitt liv varit så spänd och känslomässigt påverkad av en film. Den är extremt sevärd, men jag var alldeles slut efteråt!Last breath, dokumentär på Netflix om en dykolycka i Nordsjön för tio år sedan. Svår att betygsätta i samma kontext som spelfilmer men den var välproducerad och sevärd för den som har intresset.
@escodobe
Ingen fara alls! Har sett tre avsnitt nu och tycker den är SÅ bra! Ändå bra att veta att jag inte ska ha alltför höga förhoppningar på slutet, fram tills dess njuter jagSorry!
Jag funderade på att lägga en Spoiler varning, men tyckte det var rätt intet sägande.
Kan säga att du kommer inte kunna förutse vad som händer!
Oj vad kul! Jag såg första avsnittet men får erkänna att jag inte blev överförtjust. Nu har jag dock sett flera personer prisa den, så jag får nog ge den en ny chans i helgenMaid får 5/5!
Bästa jag sett på länge
Jag hade rätt höga förväntningar, men gav upp efter första avsnittet. Så besviken.Såg ett avsnitt av min historiske pojkvän som går på TV4. Tyvärr inte alls särskilt rolig, kommer inte se fler avsnitt!
Den är så stark! Otroligt välgjord! Måste ses!Oj vad kul! Jag såg första avsnittet men får erkänna att jag inte blev överförtjust. Nu har jag dock sett flera personer prisa den, så jag får nog ge den en ny chans i helgen
Aj aj kapten!Den är så stark! Otroligt välgjord! Måste ses!
Va! Jag som har en barnfri helg, perfektTredje säsongen av You har kommit ut, blir att se den ikväll!
Elisa och drömhästen
Svtplay
En dokumentär om en tjej som lever hästliv och drömmer om att tävla dressyr på hög nivå.
Åh! Visste en ny säsong skulle komma men missat att den gjort det! Jag tror ofta jag är helt humorlös men alltså jag älskar Work in Progress så himla mycketPå HBO och dessutom halvtimmesavsnitt.
Vem är det ens som gjort den och finns det liknande? Jag är sämst på att googla och har noll koll
Jag har också börjat kolla på Alice in Borderland men känner att jag behöver pausa lite då konceptet är så likt Squid Game. Det blev inte bra att se dem så nära inpå varandra.Sett klart första säsongen av Alice in Borderland. Gillade man Squid Game är detta en japansk serie i liknande anda. Jag gillade den och kommer definitivt se säsong 2.
Har påbörjat ryska serien To the Lake som skildrar ett par ryska familjer som flyr Moskva på grund av ett virus. Lite lägre tempo på denna men den är ändå bra tycker jag så jag kommer nog se klart säsongen.