Det var tappert måste jag säga! Tack, då lägger jag ner den. Så jäkla tråkigt uppläggJag kämpade mig snällt igenom hela säsongen i väntan på mer, men det bidde ingenting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var tappert måste jag säga! Tack, då lägger jag ner den. Så jäkla tråkigt uppläggJag kämpade mig snällt igenom hela säsongen i väntan på mer, men det bidde ingenting.
Det gjorde jag också! La ner den, alltså. Den var sådär provocerande tråkig, jag blev jättebesviken! Har du sett The Fall?Det var tappert måste jag säga! Tack, då lägger jag ner den. Så jäkla tråkigt upplägg![]()
Det gjorde jag också! La ner den, alltså. Den var sådär provocerande tråkig, jag blev jättebesviken! Har du sett The Fall?
Nu har du ju redan fått svar från andra men som motpol kan jag säga att jag gillade den skarpt iaf! De löser även lite fall längre in i serien men huvudfokus är ju på utvecklandet av själva processen med "profiling" så det är ingen sån serie av typen "veckans fall"Någon som sett mer än två avsnitt av Mindhunter och kan säga om det blir bättre? Jag ville ha bra krim och David Fincher som regissör borde vara det. Men ska de inte lösa några fall, bara åka runt och prata om det?
Någon som kan föreslå annat kvalitetskrim?
Men vad du ställer till det! Jag la ju ner den i gårNu har du ju redan fått svar från andra men som motpol kan jag säga att jag gillade den skarpt iaf! De löser även lite fall längre in i serien men huvudfokus är ju på utvecklandet av själva processen med "profiling" så det är ingen sån serie av typen "veckans fall"![]()
Jo det finns ett par i alla fall, kommer ju en säsong två också och har en känsla av att det kanske blir lite mer sådant då. Men samtidigt kanske du gjorde rätt om du inte gillade den efter två avsnitt, jag tyckte den var jättebra direkt. Jag brukar personligen alltid ge en serie minst tre avsnitt innan jag kastar in handduken om jag inte verkligen hatar det. Livet är för kort för att se sådant man inte gillar eller likgiltig till när det finns ett sådant enormt utbud!Men vad du ställer till det! Jag la ju ner den i går
Nej, veckans fall vill jag inte ha, jag såg en 6-7 avsnitt av Criminal minds men tyckte det var tråkigt. Däremot NÅGOT fall som de löser över tid ...
Såg första avsnittet av Luther pga Idris Elba men tyckte den var too much, för lite trovärdig. Minns dock inte detaljerna.Jo det finns ett par i alla fall, kommer ju en säsong två också och har en känsla av att det kanske blir lite mer sådant då. Men samtidigt kanske du gjorde rätt om du inte gillade den efter två avsnitt, jag tyckte den var jättebra direkt. Jag brukar personligen alltid ge en serie minst tre avsnitt innan jag kastar in handduken om jag inte verkligen hatar det. Livet är för kort för att se sådant man inte gillar eller likgiltig till när det finns ett sådant enormt utbud!
Har du sett Luther annars? Har nog aldrig hört om någon som sett den och inte gillat. Väldigt typisk brittisk "deckare" med Idris Elba och Ruth Wilson. Själv tycker jag den har spårat lite de senaste säsongerna men den åsikten verkar jag vara relativt ensam om när jag yttrat den![]()
Instämmer här, jag gillade verkligen den!Nu har du ju redan fått svar från andra men som motpol kan jag säga att jag gillade den skarpt iaf! De löser även lite fall längre in i serien men huvudfokus är ju på utvecklandet av själva processen med "profiling" så det är ingen sån serie av typen "veckans fall"![]()
Har börjat titta på Broadchurch 2, känns som ungefär vad jag var ute efterAntar att du sett Broadchurch?
Jag skohornar in Happy! som förvisso är mer action än krim, och jävligt knäpp, men jag älskar den (ska plöja säsong två när vi kommer hem från mandalakiland).
Har börjat titta på Broadchurch 2, känns som ungefär vad jag var ute efter![]()
Jag gillade den inte alls faktiskt (från början) och känner mig otrolig ensam om det. Alla älskar den!Har du sett Luther annars? Har nog aldrig hört om någon som sett den och inte gillat. Väldigt typisk brittisk "deckare" med Idris Elba och Ruth Wilson. Själv tycker jag den har spårat lite de senaste säsongerna men den åsikten verkar jag vara relativt ensam om när jag yttrat den![]()
Men var det inte något jättetramsigt överdrivet mellan honom och den kvinnliga huvudrollen? Gick inte alls igång på det.Jag gillade den inte alls faktiskt (från början) och känner mig otrolig ensam om det. Alla älskar den!![]()
Det ligger ganska många säsonger av Ett fall för Vera på SVT, om du inte har sett. Jag behövde något annat brittiskt vettigt efter Tyst Vittne och tycker Vera är helt okej.Någon som sett mer än två avsnitt av Mindhunter och kan säga om det blir bättre? Jag ville ha bra krim och David Fincher som regissör borde vara det. Men ska de inte lösa några fall, bara åka runt och prata om det?
Någon som kan föreslå annat kvalitetskrim?
Tack, ska kolla upp det! BrittisktDet ligger ganska många säsonger av Ett fall för Vera på SVT, om du inte har sett. Jag behövde något annat brittiskt vettigt efter Tyst Vittne och tycker Vera är helt okej.
Brittiskt är det bästaTack, ska kolla upp det! Brittiskt![]()