R
Reykjavik
Alltså, de har ju faktiskt sina bra sidor också. Ibland@Reykjavik - Behöver jag ens säga att du har helt underbara päron.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, de har ju faktiskt sina bra sidor också. Ibland@Reykjavik - Behöver jag ens säga att du har helt underbara päron.![]()
Smsar med chefen. Tror hen är lite full![]()
Säger väl alltEh ja![]()
Glass löser allt!Mormor och A plockade svamp idag så vi fick svamprisotto till middag.Men jag var för glupen och åt när det var för varmt. Brände gommen. Det gör fortfarande ont
![]()
Inte ens en 24/7 Donken som paniklösning?Har ingen!![]()
Jo. Men jag har ju en sån där liten människa som ligger här och sover ocksåInte ens en 24/7 Donken som paniklösning?![]()
Alltså, jag döööör!Mina föräldrar
Det är en typ en följetång nu
Mamma ringde (från England) och sa att hon beställt ett soffbord åt mig, jag tackade (för vem vill inte ha ett soffbord?), sen klagade hon rejält på att jag har dyr smak och tyckte att jag borde förstå att det finns billigare möbler
Jag brukar mest se ut såhär under samtalen:![]()
"Hörni, nu är jag faktiskt så pass vuxen så nu är det verkligen dags att klippa navelsträngen." Troligen inte det dom förväntar sig att höra men ack så nyttigt.Jag sitter redan nu och filar på vad jag ska säga till mitt försvar om ca ett år![]()
Hon kan väl också få en dåJo. Men jag har ju en sån där liten människa som ligger här och sover också![]()