Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska på sy-lan på söndag, så jag håller på att klipper ut lite klänningar jag ska sy då :)

Förresten apropå inget bara såhär @tanten hur har det gått men den där knepiga karl till kollega du har?
Sy-lan! Det ordet ska jag kidnappa.

Joråsåatte... mannen åkte in på en rejäl genomgång av chefen. Vi andra fick klargjort att nu skulle silkesvantarna åka av. Bete dig eller åk ut.
Efter det har han lett. Han har svarat artigt och normalt på frågor. Han har inte attackerat hela tiden och var inte alls lika taggig. Sedan åkte han på två veckors semester till sitt gamla hemland. Återkommer på onsdag. Vi får se läget då.

Oh, dricka på tom mage är inte bra! :crazy: Eftersom jag är en gammal tant som pluggat i stad med många studentnationer (U-a) så har jag nog testat alla varianter av fylla :D

Uppsala
Uganda
?

Jag har x antal ggr blivit hemburen av min dåvarande granne och studiekamrat. Jag var ganska liten då så han kastade mig bara över axeln och travade hem!
Ett tag bodde jag tillsammans med en tjej som gick med i ngn skum sekt. En morgon hade hon skrivit med läppstift på min spegel: "Gud ser dig..."
Jag löste det med att flytta ;)

@Trott Jag vill med på sy-lan! Verkar ju hur kul som helst!

Nej, nu ska jag till jobbet. Sista gången! På måndag när jag vaknar är jag officiellt arbetslös och ska leva av a-kassans feta utbetalningar. It's gonna be so sweet!

Uppsala
Uganda
?

Jag har x antal ggr blivit hemburen av min dåvarande granne och studiekamrat. Jag var ganska liten då så han kastade mig bara över axeln och travade hem!
Ett tag bodde jag tillsammans med en tjej som gick med i ngn skum sekt. En morgon hade hon skrivit med läppstift på min spegel: "Gud ser dig..."
Jag löste det med att flytta ;)

Uppsala, jag tror inte det finns så många studentnationer i Uganda :D som snobbig upsaliensare utgår jag dessutom ifrån att man förstår att det är Uppsala som menas! ;) :p :rofl:

Något jag verkligen inte saknar med studenttiden är skumma korridorare :cautious: även om de flesta var trevliga. Fick dock bevisat att jag kan umgåtts för mycket med fel folk när några av svenskarna tyckte en fransk utbytesstudent var så lugn och trevlig. Jag svarade att "det är väl inte så konstigt att han är lugn, ni har väl känt doften?" De såg ut som frågetecken för de hade inte insett att han var konstant pårökt! :rofl: Men han var absolut lugn och trevlig :D

Ok. Vågen var inte med mig den här veckan. Släpper det och tar nya tag. Måtten däremot var bättre. Någon cm här och någon halv där. Jag har helt enkelt byggt muskler den här veckan. :p

Däremot har jag grymt ont i kroppen idag. Det mesta är träningsvärk tror jag. Men ont i halsen och lite yrsel. Så jag tar det lugnt idag. Tänker mig en promenad senare idag.

Ok. Vågen var inte med mig den här veckan. Släpper det och tar nya tag. Måtten däremot var bättre. Någon cm här och någon halv där. Jag har helt enkelt byggt muskler den här veckan. :p

Däremot har jag grymt ont i kroppen idag. Det mesta är träningsvärk tror jag. Men ont i halsen och lite yrsel. Så jag tar det lugnt idag. Tänker mig en promenad senare idag.

Men strunta i vågen, det är ju skittufft att du byggt muskler! :banana: :bump: :up:

Ehh vaknade med konstigt stel högeraxel. Kan ha kommit från allt hejande på Peder igår :cautious:

Men det var det värt, fasen var bra han red!!!! :bow:

(jävla viasat som klippte till någon jäkla kvalmatch i brottning (utan svensk!!!) innan ärovarvet och inte sände någon intervju med Peder efteråt ska vi däremot inte tala om :cool:)

Ehh vaknade med konstigt stel högeraxel. Kan ha kommit från allt hejande på Peder igår :cautious:

Men det var det värt, fasen var bra han red!!!! :bow:

(jävla viasat som klippte till någon jäkla kvalmatch i brottning (utan svensk!!!) innan ärovarvet och inte sände någon intervju med Peder efteråt ska vi däremot inte tala om :cool:)

Jag säger bara BBC :bow: :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
369
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder