Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mormor och A plockade svamp idag så vi fick svamprisotto till middag. :d Men jag var för glupen och åt när det var för varmt. Brände gommen. Det gör fortfarande ont :(

Mina föräldrar :angel:
Det är en typ en följetång nu :rofl:

Mamma ringde (från England) och sa att hon beställt ett soffbord åt mig, jag tackade (för vem vill inte ha ett soffbord?), sen klagade hon rejält på att jag har dyr smak och tyckte att jag borde förstå att det finns billigare möbler :cautious:

Jag brukar mest se ut såhär under samtalen: :up::bow::meh::grin:
Alltså, jag döööör! :rofl: :rofl:

Vad gör man en fredagkväll med bara skit på tv-n? Jo börjar konstruera en högtrycksblandningspump till isolerskumsprutan jag håller på att bygga. Jag fick frågan förra veckan "men varför köper du inte en färdig utan bygger en egen?" Tja kanske för att en isolerskumspruta kostar 150.000:- och uppåt. ;)
Bara spraypistolen som redan är färdigbyggd kostar c:a 25,000:- :p
Handtaget är från en slaktad rostskyddsspruta, resten utom hydraulkopplingarna är från obearbetat 50x50-automatstålsämne. Precision i kanalsystemet: H7.

Ska på sy-lan på söndag, så jag håller på att klipper ut lite klänningar jag ska sy då :)

Förresten apropå inget bara såhär @tanten hur har det gått men den där knepiga karl till kollega du har?

På väg hem till Staffanstorp. Tidig hemgång idag för imorgon ska jag tydligen på något evenemang med dansband :p (Och ha sovmorgon och rida ut med en kompis förstås :) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka