Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tittat på OS-hoppningen (det var nog det enda OS jag kommer titta på i år, utöver en timme när jag var på sjukhuset i tisdags och hade tråkigt :p).

Bläddrade precis förbi några bilder på lagotton :heart på datorn, de sista bilderna....:(

Nästan lite synd att OS inte körs enligt samma regler som andra mästerskap, eg, man tar med sig alla fel genom samtliga deltävlingar, då skulle PE ha vunnit :DVilken fantastisk prestation, hade inte ner ett enda hinder hela tävlingen igenom!

Orkar inte träna idag. Ont i halsen och känner mig hängig. Skit! Vågen kommer inte visa ner den här veckan. Fuskvägde mig imorse.

Nåja, nya tag nästa vecka. Man får dippa ibland.

Det var skönt att duscha av sig all äckelsvett, sitter och funderar på vilken mat jag ska äta nästa helg :p och ska starta criminal minds igen.

Haha, alltså ibland tror jag att jag lever i någon sorts Truman show :cautious:

Har fått ett nytt soffbord (:love:) men samtidigt fått skäll för att jag har dyr smak. Jag fick inte ens välja?! :meh::rofl:

Så jag äter glass igen och funderar på om man ska ta en powernap inför fotbollen ikväll? :angel:

Orkar inte träna idag. Ont i halsen och känner mig hängig. Skit! Vågen kommer inte visa ner den här veckan. Fuskvägde mig imorse.

Nåja, nya tag nästa vecka. Man får dippa ibland.
Jag tycker du är så jäkla bra! :bow:

Siffran på en våg är inte hela världen, den ändras konstant under dagen och det är klokt av dig att backa från träning om du har ont i halsen. Du gör detta med en långsiktig plan, det kommer gå kanon! :heart

På't igen sen, när du är frisk! :D

Landat i soffan efter en stökig vecka. ÄNTIGEN Fredag. Laddar för att var funktionär på mina klubbs hopptävling Hela helgen. Vila/sova får jag göra en annan gång.

Han tyckte att det var så dåligt OS av Tv3 för friidrotten och det han ville se gick på natten och på dagtid när han kunde kolla så var det bara gymnastik och hästsport och sånt han inte var intresserad av.

Jag vet inte riktigt hur han tänkte att Tv3 skulle kunna påverka det.

@Malin_L: Jag har sett många som tycker SVT ska ta över :o

Det funkar ju inte riktigt så, men de som kommenterar verkar inte vilja sätta sig in i det :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka