Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han tyckte att det var så dåligt OS av Tv3 för friidrotten och det han ville se gick på natten och på dagtid när han kunde kolla så var det bara gymnastik och hästsport och sånt han inte var intresserad av.

Jag vet inte riktigt hur han tänkte att Tv3 skulle kunna påverka det.
Ja du det kan man verkligen undra. Flytta spelen, alltid låta dem gå i Europa? Det kanske är viasats fel att IOK bestämt att Rio ska få arrangera OS. Korkat värre

Men vem äre som håller på och bryr sig?
Mina föräldrar :angel:
Det är en typ en följetång nu :rofl:

Mamma ringde (från England) och sa att hon beställt ett soffbord åt mig, jag tackade (för vem vill inte ha ett soffbord?), sen klagade hon rejält på att jag har dyr smak och tyckte att jag borde förstå att det finns billigare möbler :cautious:

Jag brukar mest se ut såhär under samtalen: :up::bow::meh::grin:

Mina föräldrar :angel:
Det är en typ en följetång nu :rofl:

Mamma ringde (från England) och sa att hon beställt ett soffbord åt mig, jag tackade (för vem vill inte ha ett soffbord?), sen klagade hon rejält på att jag har dyr smak och tyckte att jag borde förstå att det finns billigare möbler :cautious:

Jag brukar mest se ut såhär under samtalen: :up::bow::meh::grin:

Men vilka galningar!
Nu är jag ju betydligt äldre än dig men min mammas kommentar när jag berättade att jag köpt en jacka på REA för 6 500 kr: "ok det låter ju rimligt".
Lite oklart om hon var ironisk dock :rofl:

Det är ju löjligt dock att hon köper ett bord och klagar över det? :confused: Köp inget jävla bord då liksom? :confused:

Jag hade skitit i att ta emot mer grejer från folk som inte har hyfs. Man ger väl inte bort ngt och gnäller över vad det kostade? Sånt går fetbort för min del.
Jag hade inte heller gjort det om jag kunnat, men det funkar tyvärr inte att göra så :meh:

Jag sitter redan nu och filar på vad jag ska säga till mitt försvar om ca ett år :angel:

Jag hade inte heller gjort det om jag kunnat, men det funkar tyvärr inte att göra så :meh:

Jag sitter redan nu och filar på vad jag ska säga till mitt försvar om ett år :angel:

Du måste slå dig fri! Var inte beroende av energitjuvar! Tar du emot grejer av folk som beter sig så hamnar du i nån slags osund tacksamhetsskuld och det är enligt egen erfarenhet precis vad sådana människor vill.

Du måste slå dig fri! Var inte beroende av energitjuvar! Tar du emot grejer av folk som beter sig så hamnar du i nån slags osund tacksamhetsskuld och det är enligt egen erfarenhet precis vad sådana människor vill.
Du har rätt! Jag har ungefär ett år kvar på universitetet, sen tar det väl någon månad att lösa saker och efter det kan jag nog betrakta mig som helt fri.

Men ja, energitjuvar skapar bara frustration och jag är nog fortfarande rätt påverkad av någon sorts normaliseringsprocess :yuck:

Du har rätt! Jag har ungefär ett år kvar på universitetet, sen tar det väl någon månad att lösa saker och efter det kan jag nog betrakta mig som helt fri.

Men ja, energitjuvar skapar bara frustration och jag är nog fortfarande rätt påverkad av någon sorts normaliseringsprocess :yuck:

Men du bor själv osv? Försök hålla lite avstånd är mitt råd. Är iofs ingen psykolog men öhm vahettere det är mitt högst oprofessionella råd! ;)

Men du bor själv osv? Försök hålla lite avstånd är mitt råd. Är iofs ingen psykolog men öhm vahettere det är mitt högst oprofessionella råd! ;)
Yes! Väldigt skönt att bo själv :angel:

Tycker det låter som ett väldigt professionellt råd. Det blir nog lättare nu framöver, men den mentala biten tycker jag är så tung :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka