Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min moster är på besök och hon och mamma pratar om mosters 50 års fest om tre helger. Och moster beklagar sig över hur jobbigt det är med vilka man ska bjuda. Först ville hon inte ha fest men så blir det ändå och nu är dom uppe i typ 50 inbjudna :meh: "om jag bjuder den måste jag ju bjuda den och den" osv :meh: varför bjuder man folk man inte umgås med eller vill umgås med:confused: har aldrig fattat det där med att bjuda av plikt :cautious: min moster skulle inte bli bjuden på mitt hypotetiska bröllop :meh:

Överväger ett besök på affären, jag vill ha godis:D Kom världens regnskur här nyss och är väldigt svart på himlen.Känns som hösten är här redan:down:

Jag är på konferens. Är själv från Elevhälsan såååå -jag har blivit "pity"-tilldelad ett arbetslag :p :cautious:

Kollar på dressyren och stör mig på kommentatorerna. Nästan så pass att jag överväger att gå till burger king och köpa nåt att äta istället :cautious:

Jag klarar mig ändå, nästa csn-utbetalning är i början av september och jag fick en liten slant på olycksfallsförsäkringen som täcker hyran. Men det hade ju onekligen varit trevligare att slippa vända och vrida på varje krona i några veckor till.
Får försöka se det positivt, när jag är tillbaka i gbg har jag folk som vill bli kontaktade för att boka massagetid rätt omgående :up:

Jag orkar inte åka till gbg, jag vill ha massage i Västerås :D

Ska sätta mig och författa ihop text om hur man städar och köra en utbildningsdag med dom anställda.

Anser inte att det är rimligt att jag måste kolla igenom allt innan jag släpper det till kund så nu får dom lära sig hur man gör allt och vad dom ska tänka på innan jag dör av stressen som dåligt utförda jobb ger mig.

Känner mig som en repig LP varje dag....

Blev erbjuden omplacering på jobbet idag !Men gillar att köra lastbil& lastmaskin så jag funderar på om jag ska fortsätta med det !

Såg igår en tråd här på buke där en medlem var väldigt orolig för en annan bukefalist och bad någon att ta kontakt med denna eftersom de tydligen kände varandra på riktigt. Nu hittar jag inte tråden och kommer inte åt profilen till den som folk oroade sig för. Jag skrev inget i tråden men kan inte sluta fundera på hur det gick med allt... Någon som har koll och kan berätta lite? Misstänker att tråden tagits bort av moderator av något skäl... Men ja... Nu oroar ju jag mig också :(

Såg igår en tråd här på buke där en medlem var väldigt orolig för en annan bukefalist och bad någon att ta kontakt med denna eftersom de tydligen kände varandra på riktigt. Nu hittar jag inte tråden och kommer inte åt profilen till den som folk oroade sig för. Jag skrev inget i tråden men kan inte sluta fundera på hur det gick med allt... Någon som har koll och kan berätta lite? Misstänker att tråden tagits bort av moderator av något skäl... Men ja... Nu oroar ju jag mig också :(
Jag missade den tråden

Jag har fått PM (efter att jag frågade) att bukefalisten det gäller lever.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka